Page 1 of 4

Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Wed Apr 19, 2017 12:12 am
by bruins2012
APRIL 22, 2017 | Bridgestone Arena | Nashville, Tennessee


Main Card
FS1, 10 p.m. ET


Cub Swanson vs Artem Lobov
main event

Al Iaquinta vs Diego Sanchez
co-main event

Marcos Rogerio de Lima vs Ovince Saint Preux

John Dodson vs Eddie Wineland

Joe Lauzon vs Stevie Ray

Jake Ellenberger vs Mike Perry



Preliminary Card
FS2, 8 p.m. ET


Sam Alvey vs Thales Leites

Brandon Moreno vs Dustin Ortiz

Scott Holtzman vs Michael McBride

Jessica Penne vs Danielle Taylor



Preliminary Card
UFC Fight Pass, 6:30 p.m. ET


Cindy Dandois vs Alexis Davis

Bryan Barberena vs Joe Proctor

Hector Sandoval vs Matt Schnell












:P

Re: Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Wed Apr 19, 2017 12:14 am
by Shaka Zulu
Cub gonna ROFL stomp Shortarm Lobov. It'll be fun.

Re: Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Wed Apr 19, 2017 2:47 am
by tsarlaider
So Swanson just won the fight of the year and he gets Lobov

Go figure...

Re: Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Wed Apr 19, 2017 9:45 am
by Mr Meow
tsarlaider wrote:So Swanson just won the fight of the year and he gets Lobov

Go figure...


Hey now. Lobov's last win put him right at 2-2 in the UFC and 13-13 for his career overall. He deserves a top 5 opponent and a main event slot... :lol: :lol:

It has nothing to do with the fact he trains at SBG :tup:

Dude fights with his hands down like he has massive power, but in 26 fights he has 4 tko/ko wins. What is that like 15%??

Re: Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Wed Apr 19, 2017 5:15 pm
by slevin
I've got a bad feeling that Cub is gonna get knocked the fuck out. :| :-(

Re: Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Wed Apr 19, 2017 5:51 pm
by ebickmeyer

Re: Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Wed Apr 19, 2017 9:57 pm
by YMCA
Can't wait for Cub to give Artem a beating and make Dana cut the bum.

Re: Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Wed Apr 19, 2017 10:01 pm
by DeceptaCon
slevin wrote:I've got a bad feeling that Cub is gonna get knocked the fuck out. :| :-(

Me too fucking Conor black magic shit, Lobov's record is 13-13 double 13s. Somebody is getting fucked!
Spoiler:
Damn you Shaka!

Re: Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Wed Apr 19, 2017 11:57 pm
by mmafan559
slevin wrote:I've got a bad feeling that Cub is gonna get knocked the fuck out. :| :-(

yeah and i got a good feeling that you like to suck penis
Spoiler:

Spoiler:
:| :-(

i will be in chat

Re: Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Thu Apr 20, 2017 4:39 am
by pithikos
Swanson better destroy him. To be fair though Lobov isnt as bad as his record suggests, Swanson recognized it from what I ve seen from his interviews so I dont think there will be any upsets here. Swanson via beautiful destruction.

Re: Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Thu Apr 20, 2017 5:40 am
by tsarlaider
Mr Meow wrote:
tsarlaider wrote:So Swanson just won the fight of the year and he gets Lobov

Go figure...


Hey now. Lobov's last win put him right at 2-2 in the UFC and 13-13 for his career overall. He deserves a top 5 opponent and a main event slot... :lol: :lol:

It has nothing to do with the fact he trains at SBG :tup:

Dude fights with his hands down like he has massive power, but in 26 fights he has 4 tko/ko wins. What is that like 15%??


:lol:

pithikos wrote:Swanson better destroy him. To be fair though Lobov isnt as bad as his record suggests, Swanson recognized it from what I ve seen from his interviews so I dont think there will be any upsets here. Swanson via beautiful destruction.


One of my favorite highlights video

Re: Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Thu Apr 20, 2017 7:12 am
by bruins2012
Should be a helluva fun fight. Got my money on Cub.

Re: Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Thu Apr 20, 2017 10:22 am
by slevin
mmafan559 wrote:
slevin wrote:I've got a bad feeling that Cub is gonna get knocked the fuck out. :| :-(

yeah and i got a good feeling that you like to suck penis
Spoiler:

Spoiler:
:| :-(

i will be in chat

Says the guy who dance with gay men amirite?

Re: Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Thu Apr 20, 2017 5:40 pm
by Verne
Only just checked out the card - looks like it could be pretty entertaining.

Re: Official Discussion: UFN 108: Swanson vs Lobov

PostPosted: Fri Apr 21, 2017 3:09 am
by 1098765432
Verne wrote:Only just checked out the card - looks like it could be pretty entertaining.

With Diego dirty Sanchez fighting anything is possible :-D